Freitag, 12. Dezember 2008

dojrzala pozna pana




. Delikatnie najpierw 2 paluszkami zaczal gladzic moja pochwe wpychajac je we mnie bardzo pomalu, sprawialo mi to przyjemnosc, po chwili wlozyl tam jescze2 lace czyli sumie 4 i zaczal mnie nimi posuwac to bylo cudownie bylam juz bliska orgazmu gdy nagle przestal. prywatne polskie fotki. . Nagle nachylil sie nade mna i powiedzial ze mozemy to zalatwic w inny sposob, wzial mnie za reke i przejechal po swoim kroczu. bardzo grube stare baby. . Nagle przestalam i zapytalam co z tego bede miala, a on ze jesli sie dobrze spisze to dostane 5 na semestr. huje meskie. . Nagle uniosl sie sciagnal mi koszulke i biustonosz, bylam naga kazal mi scisnac piersi, kleczal okrakiem nade mna i posuwal mnie w biust, widzialam jak jego penis chowa sie i pojawia na mojej klatce piersiowej. cycuchy. . Zaczal mnie dotykac pomalu zdjal mi spodnie, lazlam juz na biurku. zdjecia cipki pizdy. wytryski na nastki darmowe galerie, tv na zywo za darmo, opowiadania lesbisjkie, ostry sex darmowe filmiki, zarosniete pipy

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite